Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Account Manager

Gdynia

, JOB Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-01-29 15:54:44

Opis działalności firmy

Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w usługach z zakresu selekcji i rekrutacji personelu, doradztwa w zarządzaniu zasobami ludzkimi, obsłudze kadrowo – płacowej, pracy tymczasowej i zatrudnianiu transgranicznym.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Account Manager
Gdynia

Opis stanowiska

SenioVita – z powodzeniem działa w obszarze usług opiekuńczych dla osób starszych na polskim rynku od 2008 roku. Specjalizuje się w rekrutacji opiekunek/opiekunów z całej Polski na terenie Niemiec oraz świadczeniem usług opiekuńczych.

Zespół SenioVita to profesjonaliści, ale przede wszystkim ludzie. Gwarantujemy stabilne miejsce pracy pełne wyzwań i wzajemnej inspiracji. Działamy z pasją i każdego dnia pracujemy na wspólny sukces.

 

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Account Managera gotowego do przekraczania granic zarówno językowych, jak i sprzedażowych, do którego głównych zadań należeć będzie:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z terenów Niemiec oraz realizacja założonych celów sprzedażowych
  • budowanie i utrzymywanie istniejących relacji z Klientami
  • wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
  • przygotowywanie umów handlowych i negocjowanie kontraktów
  • raportowanie działań oraz przygotowywanie analiz na potrzeby Zarządu

Wymagania

Wymagane doświadczenie:

  • 2 lata aktywnego pozyskiwania Klientów oraz finalizacji kontraktów sprzedażowych
  • telefoniczna obsługa Klienta

Oczekiwane umiejętności:

  • zdolności negocjacyjne
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • silna orientacja na osiąganie sukcesów
  • zdolności interpersonalne, komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • możliwość rozwoju poprzez pakiet szkoleń
  • podstawowe narzędzia pracy
  • pakiet medyczny Medicover
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Podejmij wyzwanie i dołącz do nas. Twój sukces, to nasz sukces, nie czekaj - APLIKUJ

@: praca@easyjob.pl 

nr referencyjny: KAM/2016/1

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.