Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Tarnów
    (08-470)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Dordca klienta

Tarnów

, Salon Optyczny
zakończona
Opublikowane 2016-02-02 12:48:03

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Dordca klienta
Tarnów

Opis stanowiska

Jeśli jesteś otwarta wobec ludzi, chcesz się rozwijać, ważna jest dla Ciebie przyjazna atmosfera pracy to ta oferta może być właśnie dla Ciebie.
Salon Optyczny z wieloletnią tradycją poszukuje osoby na stanowisko Dorady Stylu.
Jeśli lubisz modę, jesteś otwarta na poznawanie nowych ludzi, chcesz pomagać ludziom dobierać odpowiednie dla nich rozwiązania, a jeśli nie masz w danej chwili możliwości to nawet odmówić sprzedaży i tego dnia nie osiągnąć zysku to możemy wkrótce mieć coś ze sobą wspólnego.
Długotrwałe relacje z klientami przedkładamy nad szybkie zyski.
Wierzymy, że dzięki jakościowemu produktowi i świetnej obsłudze klienta nastawionej na realną pomoc jesteśmy w stanie służyć innym, a dzięki temu zmieniać ten świat na odrobinę lepszy.
Stawiamy również na intensywny rozwój pracowników i przywództwo, rozumiane jako indywidualną chęć do rozwoju własnych talentów.
Jeśli czujesz, że masz predyspozycje do bycia Doradcą Stylu to zgłoś się do procesu rekrutacyjnego.




Napisz do nas dlaczego chcesz się z nami rozwijać. Prosimy, nie pisz schematycznie. Wolimy kilka zdań, ale od Ciebie.
Czekamy na ludzi, którzy chcą działać w firmie z misją i wartościami, które dobrze służą ludziom!
Przyślij nam swoje CV i list motywacyjny (wyjaśnienie, dlaczego to właśnie Tobie, powinniśmy powierzyć to wyzwanie)

Wymagania

OCZEKIWANIA:
-nastawienie na długotrwałą pomoc klientowi
-umiejętność rozmowy i zbadania potrzeb klienta (m .in. aktywne słuchanie)
-gotowość ciągłego rozwoju- czytanie książek ( 1książka/ tydzień, szkolenia)
ZADANIA:
-nauka wiedzy technicznej związanej z doborem okularów pod okiem doświadczonych pracowników- 6 miesięcy
-obsługa bezpośrednia klientów (budowanie relacji, badanie potrzeb, dobór produktów)
-rozmowy telefoniczne po szkoleniach, tzw. obsługa posprzedażowa- słuchanie opinii i potrzeb klienta
-uczestnictwo w cotygodniowych zebraniach zespołu

Oferujemy

MY ZAPEWNIAMY:
-mentoring doświadczonego menadżera (sprzedaż, marketing, zarządzanie)
-dbanie o stałe możliwości rozwoju
-terminowe wynagrodzenie
-sympatyczną atmosferę pracy nastawioną na współpracę
-stałą pensję (nie stosujemy systemu premiowego i tzw. motywacji kijem i marchewką. Stawiamy na motywację wewnętrzną i to, że jeśli osoba ma predyspozycje do danej pracy , a pracodawca dba o odpowiednie warunki rozwoju to osoba realizuje swój potencjał najpełniej)
WSPÓŁPRACA-WARUNKI:
W okresie nauki i zdobywania wiedzy technicznej (bez tego brak pełnej możliwości obsługi klienta)-okres 6 miesięcy- pensja 1850zł brutto.
Po 6 miesiącach: 2700zł brutto
Umowa zlecenie (w ramach stałej pensji możliwość 20 dni urlopu w ciągu roku)
DODATKOWE INFORMACJE:
Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko menadżera Salonu.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.