Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Kraków

, Empik School Learning System Poland sp. z.o.o
zakończona
Opublikowane 2016-02-03 11:39:02

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Kraków

Opis stanowiska

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:

- aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych (bezpośrednia i telefoniczna) - 70%
- obsługa przed- i posprzedażowa klientów (bezpośrednia i telefoniczna) - 15%
- udział w akcjach promocyjnych szkoły - 5%
- prace administracyjne związane z obsługą kursów - 10%

Wymagania

- inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie do realizacji celów sprzedażowych
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność skutecznej pracy pod presją czasu
- inicjatywa i zaangażowanie do pracy
- doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej mile widziane

Oferujemy

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczny grafik
- motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
- wewnętrzne szkolenia, coaching sprzedażowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - atrakcyjne zniżki na kursy językowe
- dofinansowanie do karty MultiSport
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.