Praca na stanowisku specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim i niemieckim
Kostrzyn nad Odrą
, Randstad Polska Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-02-12 12:28:07
Opublikowane 2016-02-12 12:28:07
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim i niemieckim
Kostrzyn nad Odrą
Opis stanowiska
Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.Dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w Kostrzynie nad Odrą, woj. lubuskie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
specjalista ds. obsługi Klienta (j. angielski, j. niemiecki, j. francuski)
Zakres obowiązków:
• codzienny kontakt z klientem
• wprowadzanie i weryfikacja zamówień do systemu SAP
• nadzorowanie statusu realizacji zamówień
• zamawianie transportów, organizowanie i koordynacja wysyłek
• zamawianie opakowań
Wymagania
• wykształcenie min. średnie• dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
• dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiego lub francuskiego - MILE WIDZIANE
• znajomość SAP - dodatkowy atut
• znajomość komputera (pakietu office – Excel ; Word)
• doświadczenie w logistyce na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: \\\"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.\\\"
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.