Praca na stanowisku Obsługa Klienta
Rybnik
, Teletargetzakończona
Opublikowane 2016-02-15 12:52:24
Opublikowane 2016-02-15 12:52:24
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Obsługa Klienta
Rybnik
Opis stanowiska
TeleTarget jest Spółką specjalizującą się w projektowaniu i realizacji kampanii telemarketingowych. Wchodzimy w skład Grupy SARE S.A. lidera na rynku usług e-mail marketingu, wnosząc istotny wkład do szerokiej gamy usług marketingu cyfrowego Grupy.W związku z rozwojem spółki, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Rybnik (woj. śląskie)
Zadania:
• aktywna sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia w obszarze e-commerce
• realizacja planów sprzedażowych
• identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku
• budowanie relacji z pozyskanymi klientami
Wymagania
• doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub w telemarketingu• dobra organizacja pracy
• pewność siebie i swoboda wypowiedzi
• umiejętność budowania relacji biznesowych
• dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy
• samodzielną i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie• możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
• przyjazną atmosferę pracy
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• wynagrodzenie stałe + prowizja uzależniona od osiąganych efektów
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.