Praca na stanowisku Koordynator ds. organizacyjnych
Szczecin
, LSJ HR Groupzakończona
Opublikowane 2016-02-18 13:07:16
Opublikowane 2016-02-18 13:07:16
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator ds. organizacyjnych
Szczecin
Opis stanowiska
Dla naszego klienta, firmy z kapitałem zagranicznym organizującej spersonalizowane wycieczki golfowe, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Koordynator ds. organizacyjnych
Lokalizacja: Szczecin
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku poprzez zarządzanie portalami społecznościowymi (Twitter, LinkedIn itp.)
- prace administracyjne (wprowadzanie płatności do systemu, zarządzanie dokumentacją, współpraca z kontrahentami)
- zapewnienie wsparcia klientom firmy podczas wyjazdu
Wymagania
- doświadczenie w administracji lub/i obsłudze klienta- znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym (C1/C2) – warunek konieczny
- dyspozycyjność do wyjazdów zagranicznych – warunek konieczny
- mile widziana znajomość geografii Wielkiej Brytanii i Irlandii
- wykształcenie wyższe
- umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, optymizm i entuzjazm
- chęć pracy w ramach własnej działalności
Oferujemy
- interesującą, niestandardową oraz pełną wyzwań pracę w innowacyjnej firmie- możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy
- konkurencyjne wynagrodzenie
- zatrudnienie w ramach własnej działalności
- przyjazną atmosferę w pracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.