Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent ds. rekrutacji krajowych

Szczecin

, Adecco Poland Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-02-27 17:59:31

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. rekrutacji krajowych
Szczecin

Opis stanowiska

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Do naszego oddziału w Szczecinie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystenta ds. rekrutacji krajowych

Nr ref.: WR/02/2016
Miejsce pracy: Szczecin

Zadania:
• redagowanie i publikacja ogłoszeń,
• weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacji,
• prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,
• wsparcie działu w innych ciekawych projektach HR.

Wymagania

• mile widziane doświadczenie w selekcji i rekrutacji kandydatów,
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• znajomość obsługi MS Office,
• nienaganna kultura osobista,
• łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
• wielozadaniowość, dobra organizacja pracy,
• rzetelność i uczciwość.

Zapraszamy Ciebie do naszego zespołu, jeśli:
• lubisz podejmować nowe wyzwania,
• jesteś zorientowana/y na cel,
• wykazujesz się inicjatywą i przedsiębiorczością,
• jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą kontakt z innymi ludźmi,
• podchodzisz z pasją do wykonywanej pracy,
• chciałabyś/chciałbyś pracować w dziale personalnym i cały czas rozwijasz swoją wiedzę w tym obszarze,
• posługujesz się językiem angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.

Oferujemy

• ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznym otoczeniu,
• możliwości rozwoju w prężnym, międzynarodowym przedsiębiorstwie,
• możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem specjalistów z obszaru HR,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.