Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Ostrołęka
    (05-660)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta

Ostrołęka

, Stora Enso Poland SA
zakończona
Opublikowane 2016-02-27 18:31:46

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta
Ostrołęka

Opis stanowiska

Stora Enso Packaging Solutions jest częścią Stora Enso, globalnie działającej korporacji (rethinker), postrzegającej rzeczy od nowa, określającej na nowo podejście do papierów, biomateriałów, produktów drzewnych i opakowań przemysłowych. Ogólną misją grupy jest - to co stare zawsze definiuj od nowa i rozwijaj na nowe, innowacyjne rozwiązania dla Klientów bazujące na materiałach odnawialnych

Zespół Operacyjnego Łańcucha Dostaw dla Containerboards odpowiedzialny jest za nadzorowanie Planowania Produkcji, Obsługę Klienta I Logistykę (w tym wysyłki I magazyn) w celu zapewnienia terminowości i wydajności kosztów w przepływie Kraft Paper, MG Kraft Paper oraz Containerboards produkowanych w Ostrołęce dla naszych wewnętrznych i zewnętrznych klientów.

Stora Enso Poland SA w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:

Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta


Stanowisko to oferuje bezpośrednie interakcje z potrzebami klienta oraz interesującą pracę w międzynarodowym środowisku w Zakładzie Produkcyjnym w Ostrołęce.

Miejsce pracy: Ostrołęka


Miejsce w strukturze organizacyjnej:
Stanowisko bezpośrednio podległe pod Process owner for Customer Service Manager, Containerboard.

Podstawowe zadania:
- Codzienna komunikacja z klientami I działami Sprzedaży
- Przyjmowanie, przetwarzanie I potwierdzanie zamówień
- Planowanie dostaw oraz przekazywanie informacji o stanie magazynów
- Wystawianie faktur
- Monitorowanie i podejmowanie stosownych działań odnośnie planów sprzedaży oraz zaległych płatności.
- Nadzorowanie informacji związanych z klientami oraz ustaleniami cen.
- Kontakt z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta i Logistyki w celu zapewnienia poprawnej wymiany informacji i spełnienia oczekiwań klientów.

Wymagania

- Wykształcenie wyższe licencjackie (bądź doświadczenie na podobnym stanowisku)
- Doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość branży oraz procesów sprzedaży będzie atutem
- Znajomość systemów MS Office, Fenix, SAP R/3 sales receivables
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego i/ lub niemieckiego,

Pożądane cechy osobowe:
- Aktywna postawa, nastawiona na klienta
- Zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność zrozumienia Łańcucha Dostaw jako całego procesu
- Systematyczność
- Zdolność wykonywania wielu zadań jednocześnie pod presją czasu.
- Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej
- Umiejętność pracy w grupie.

Oferujemy

- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Interesującą, odpowiedzialną I ambitną pracę w międzynarodowym koncernie o uznanej renomie.
- Możliwość rozwoju zawodowego

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy również o umieszczenie klauzuli:

„Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych. Dz. U. Nr 133 poz. 883).”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.