Praca na stanowisku Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta
Ostrołęka
, Stora Enso Poland SAzakończona
Opublikowane 2016-02-27 18:31:46
Opublikowane 2016-02-27 18:31:46
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta
Ostrołęka
Opis stanowiska
Stora Enso Packaging Solutions jest częścią Stora Enso, globalnie działającej korporacji (rethinker), postrzegającej rzeczy od nowa, określającej na nowo podejście do papierów, biomateriałów, produktów drzewnych i opakowań przemysłowych. Ogólną misją grupy jest - to co stare zawsze definiuj od nowa i rozwijaj na nowe, innowacyjne rozwiązania dla Klientów bazujące na materiałach odnawialnychZespół Operacyjnego Łańcucha Dostaw dla Containerboards odpowiedzialny jest za nadzorowanie Planowania Produkcji, Obsługę Klienta I Logistykę (w tym wysyłki I magazyn) w celu zapewnienia terminowości i wydajności kosztów w przepływie Kraft Paper, MG Kraft Paper oraz Containerboards produkowanych w Ostrołęce dla naszych wewnętrznych i zewnętrznych klientów.
Stora Enso Poland SA w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
Koordynator Łańcucha Dostaw w Obsłudze Klienta
Stanowisko to oferuje bezpośrednie interakcje z potrzebami klienta oraz interesującą pracę w międzynarodowym środowisku w Zakładzie Produkcyjnym w Ostrołęce.
Miejsce pracy: Ostrołęka
Miejsce w strukturze organizacyjnej:
Stanowisko bezpośrednio podległe pod Process owner for Customer Service Manager, Containerboard.
Podstawowe zadania:
- Codzienna komunikacja z klientami I działami Sprzedaży
- Przyjmowanie, przetwarzanie I potwierdzanie zamówień
- Planowanie dostaw oraz przekazywanie informacji o stanie magazynów
- Wystawianie faktur
- Monitorowanie i podejmowanie stosownych działań odnośnie planów sprzedaży oraz zaległych płatności.
- Nadzorowanie informacji związanych z klientami oraz ustaleniami cen.
- Kontakt z działami Sprzedaży, Obsługi Klienta i Logistyki w celu zapewnienia poprawnej wymiany informacji i spełnienia oczekiwań klientów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe licencjackie (bądź doświadczenie na podobnym stanowisku)- Doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość branży oraz procesów sprzedaży będzie atutem
- Znajomość systemów MS Office, Fenix, SAP R/3 sales receivables
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego i/ lub niemieckiego,
Pożądane cechy osobowe:
- Aktywna postawa, nastawiona na klienta
- Zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność zrozumienia Łańcucha Dostaw jako całego procesu
- Systematyczność
- Zdolność wykonywania wielu zadań jednocześnie pod presją czasu.
- Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej
- Umiejętność pracy w grupie.
Oferujemy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia- Interesującą, odpowiedzialną I ambitną pracę w międzynarodowym koncernie o uznanej renomie.
- Możliwość rozwoju zawodowego
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Prosimy również o umieszczenie klauzuli:
„Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych. Dz. U. Nr 133 poz. 883).”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.