Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Poznań
    (60-942)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Administrator/Administratorka ds. szkoleń

Poznań

, WRK ZOP
zakończona
Opublikowane 2016-03-08 14:13:28

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Administrator/Administratorka ds. szkoleń
Poznań

Opis stanowiska

W związku z realizacją projektu pt. „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych (WRK ZOP) poszukuje pracownika na stanowisko: ADMINISTRATOR/KA DS. SZKOLEŃ

Projekt „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” realizowany przez Wielkopolską Radę Koordynacyjną Związek Organizacji Pozarządowych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014+

Numer referencyjny: ADM.SZKOL/WCES.WRK

Miejsce pracy: Poznań/ Subregion poznański tj.: miasto Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki

Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna w szczególności za:
•organizację i obsługę szkoleń pod kątem logistycznym oraz administracyjnym, adekwatnie do profilu oferowanych usług i potrzeb odbiorców (w tym m.in. przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ze szkoleń, zgodnie z przyjętymi standardami, kontakt z uczestnikami szkoleń; ewaluacja szkoleń w tym analiza pre- i post-testów),
•skuteczne poszukiwanie uczestników szkoleń,
•bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z potencjalnymi beneficjentami projektu
•sporządzanie list uczestników/ uczestniczek szkoleń,
•opracowywanie harmonogramów szkoleń, kontakt z trenerami/rkami, kontakt z uczestnikami szkoleń
•przygotowywanie i dystrybucja informacji nt. projektu
•nadzór nad podpisaniem umów o wsparcie szkoleniowo-doradcze przez klientów OWES,
•nadzór nad wypełnianiem dokumentacji szkoleniowej przez uczestników/ki i trenerów/ki,
•przygotowanie, kompletowanie i weryfikacja list obecności, ankiet ewaluacyjnych, formularzy i innej dokumentacji związanej z beneficjentami projektu i ich kwalifikowalności;
•przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych, statystyk, raportów, zestawień dotyczących realizacji projektu
•przygotowanie postępowań zgodnie z zasadami konkurencyjności m.in. na wybór trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i kompetencjach oraz doświadczeniu,
•sporządzenie umów z wykonawcami,
•odbiór, ocena i archiwizacja materiałów szkoleniowych,
•rezerwacja i przygotowanie sali na szkolnie; zamawianie cateringu i noclegów dla uczestników/czek itp.
•opieka organizacyjna nad grupami szkoleniowymi, w tym rozwiązywanie bieżących problemów
•zapewnienie uczestnikom/uczestniczkom opieki nad osobami zależnymi oraz transportu (w tym w razie potrzeby dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami)
•monitoring potrzeb szkoleniowych podmiotów ekonomii społecznych (PES): regularny kontakt z PES,
•archiwizacja dokumentacji szkoleniowej,
•sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
•rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie organizacji szkoleń oraz realizacji projektu,
•ścisła współpraca z kadrą projektu a także administratorem ds. doradztwa,
•udział w codziennych pracach biura WRK,
•realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.

Wymagania

•minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
•bardzo dobra znajomość wytycznych związanych z wydatkowaniem środków unijnych
•wykształcenie wyższe
•bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
•orientacja na cel, bardzo dobra organizację czasu pracy, samodzielność
•doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność perswazji i komunikatywność (w tym umiejętność dostosowania komunikatu do odbiorcy w mowie i piśmie, tworzenie oficjalnych pism
•umiejętność pracy pod presją czasu
•umiejętność pracy w zespole
•dyspozycyjność, dokładność, skrupulatność

Wymagania dodatkowe:
•doświadczenie pracy w podmiotach ekonomii społecznej
•doświadczenie w organizacji szkoleń, warsztatów, seminariów, konferencji
•czynne prawo jazdy kategorii B
•znajomość standardów funkcjonowania Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej

Oferujemy

•umowę o pracę,
•pracę w rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę,
•możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,

Zasady realizacji powyższych zadań określone są dodatkowo w dokumencie: Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swoich aplikacji (CV oraz List Motywacyjny)

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Informujemy, że Administratorem danych jest Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.