Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego (help-desk)

Gdańsk

, Net PC
zakończona
Opublikowane 2016-03-08 14:21:19

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego (help-desk)
Gdańsk

Opis stanowiska

Opis stanowiska:
Do zadań osoby, którą przyjmiemy do zespołu będzie należało:
• wsparcie klientów w obsłudze systemów (help-desk) przez elektroniczne systemy zgłoszeniowe (pisemnie) oraz telefonicznie
• pisanie dokumentacji do tworzonych w firmie rozwiązań informatycznych (instrukcje, materiały szkoleniowe, raporty z testów itp.)
• przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników systemów (również w siedzibie klienta)
• redagowanie/ konfigurowanie serwisów dedykowanych i tworzonych w oparciu o rozwiązania typu open-source
• wstępne testowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów
• współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania

Kandydat/-ka spełniający/-ca nasze oczekiwania względem powierzonych zadań to osoba posiadająca doświadczenie w:
• obsłudze klienta (np. wdrożenia, help-desk i podobne)
• tworzeniu dokumentacji (np. instrukcji obsługi, raportów z testów itp.)
• obsłudze/ redakcji różnych systemów informatycznych (np. CMSy, WordPress, Drupal, Joomla, Mantis lub inny BugTracker, CRM itp).
• wykazująca się biegłością w obsłudze komputera i znajomości pakietu Office
• posługująca się poprawnie językiem polskim (w mowie i piśmie)
• posiadająca doświadczenie i/lub predyspozycje do prowadzenia szkoleń wewnętrznych/zewnętrznych związanych z obsługą budowanych przez firmę systemów
• znająca język angielski w stopniu dobrym.
By dobrze spełniać powierzone zadania szukamy osoby, która:
• jest cierpliwa, dokładna i dociekliwa
• jest ambitna i szybko przyswajająca nową wiedzę
• jest entuzjastyczna i zaangażowana w powierzone zadania
• charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą
• potrafi pracować przy wielu projektach jednocześnie, organizować pracę własną i zarządzać priorytetami
• lubi i chce współpracować z innymi osobami w firmie oraz pomagać klientom w obsłudze serwisów.

Oferujemy

• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• uczestnictwo w ciekawych projektach dla klientów biznesowych i instytucjonalnych (w tym rządowych)
• możliwość rozwoju zawodowego i ciągle nowe wyzwania
• stabilne zatrudnienie, umowę o pracę (lub inną preferowaną przez kandydata formę współpracy)
• dofinansowanie do karty Multisport
• niebanalne położenie biura i ładne widoki - Góra Gradowa
• dogodny dojazd również komunikacją miejską - biuro blisko Dworca PKP/PKS
• elastyczne godziny pracy
• kulturę niekorporacyjną, partnerskie relacje i doskonałą atmosferę w pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.