Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik administracyjno-biurowy

Rzeszów

, ManpowerGroup Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-03-11 13:47:20

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik administracyjno-biurowy
Rzeszów

Opis stanowiska

Manpower jako Agencja Zatrudnienia, posiadająca certyfikat o numerze rejestru 412, dla swojego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy, o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje Kandydatów do pracy na stanowisko:

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Nr ref. PABRZ/EZP/061
Miejsce pracy: Rzeszów
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wakatów: 2
Doświadczenie: minimum 1 rok
Wykształcenie: minimum średnie

Do głównych obowiązków osoby na powyższym stanowisku należeć będzie obsługa administracyjno-biurowa kancelarii, a w szczególności:
• Weryfikowanie korespondencji przychodzącej, odpowiednie jej oznaczenie i rozdzielenie do adresatów
• Przygotowywanie korespondencji i przesyłek wychodzących do wysyłki, w tym adresowanie, rejestrowanie, zamawianie kuriera i ewentualne reklamacje
• Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz międzywydziałowej w formie elektronicznej
• Prowadzenie ewidencji kosztów nadawanej korespondencji i przesyłek wychodzących
• Prowadzenie rejestrów e-maili, fax-ów i ofert przetargowych
• Prowadzenie rejestru faktur
• Prowadzenie rejestru dokumentów z Elektronicznej Skrzynki Podawczej
• Pomoc w archiwizacji dokumentów
• Obsługa urządzeń biurowych w tym urządzenia frankującego korespondencję
• Obsługa centrali telefonicznej kancelarii

Wymagania

• Minimum roczne doświadczenie w obsłudze kancelarii instytucji publicznej
• Praktyczna znajomość programów do obsługi korespondencji
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi frankownicy
• Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
• Zaangażowanie i samodzielność w pracy
• Wysoka kultura osobista
• Komunikatywność

Oferujemy

• Stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
• Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

CV bez poniższej klauzuli nie będą rozpatrywane!
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.