Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Budownictwo

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Administrator / Zarządca Nieruchomości Mieszkalnych

Wrocław

, Parama Group Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-03-19 19:41:21

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Administrator / Zarządca Nieruchomości Mieszkalnych
Wrocław

Opis stanowiska

Poszukujemy kandydatów do zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Nieruchomości zlokalizowane są na terenie Warszawy i okolic, m.in. w Piasecznie, Ząbkach, Legionowie. W związku z otwarciem naszych filii we Wrocławiu i Trójmieście, chętnie nawiążemy współpracę również z osobami mieszkającymi w ww. miastach i ich okolicach. Zakres współpracy obejmuje budynki Wspólnot Mieszkaniowych zarówno w okresie rękojmi, jak i kilku lub kilkunastoletnie. Przede wszystkim poszukujemy doświadczonych Administratorów / Zarządców Nieruchomości Mieszkalnych. Jeśli sprawdzasz się na tym stanowisku i chciałbyś dalej się rozwijać, dołącz do nas!

Najważniejsze zadania:
•bieżące administrowanie nieruchomościami
•bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
•nadzór nad firmami podwykonawczymi, m.in.: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi, ochroniarskimi itp.
•przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, uchwał, planów gospodarczych
•bieżący kontakt z mieszkańcami – kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty
•pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości
•współpraca z Urzędami

Wymagania

•wykształcenie wyższe
•doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami
•wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
•znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
•zdolność szybkiego uczenia się
•miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
•pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
•duża dyspozycyjność

Mile widziane:
•licencja zarządcy nieruchomości
•prawo jazdy kat.B

Oferujemy

•bardzo atrakcyjne wynagrodzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wielkości obsługiwanych nieruchomości)
•wsparcie partnerskiego biura rachunkowego
•opiekę medyczną w Centrum Medycznym Damiana, po 3 miesięcznym okresie próbnym
•elastyczny, zadaniowy czas pracy
•możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się grupie firm
•pracę w profesjonalnym zespole

CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz list motywacyjny prosimy przesyłać wyłącznie na adres e-mail wskazany dla danego miasta. W treści maila prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia netto.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.