Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Gliwice

, CRS Polska Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-03-22 10:07:34

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Gliwice

Opis stanowiska

Obowiązki:
− prace biurowe polegające na kontakcie z klientem (wysyłanie maili / kontakt telefoniczny)
− koordynowanie i prowadzenie zleceń
− koordynowanie wyjazdowych zleceń pracowników
− sporządzanie i wysyłka raportów
− kontakt z oddziałami firmy, klientami i dostawcami (również zagranicznymi)
− sporządzanie i redagowanie ofert

Wymagania

− bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
− zaangażowanie, chęć do pracy i współpracy
− kreatywność i otwartość
− motywacja do pracy samodzielnej
− dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)

Mile widziane:
− dobra znajomość j. niemieckiego
− prawo jazdy kat. B

Oferujemy

− Na czas szkolenia (ok 1 miesiąca) umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
− Szkolenia wdrażające
− Możliwość rozwoju zawodowego
− Stabilną pracę w młodym zespole
− Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej firmie
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.