Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Opiekun Klienta

Opole

, BrokerHR
zakończona
Opublikowane 2015-05-15 11:56:37

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Opiekun Klienta
Opole

Opis stanowiska

BrokerHR specjalizuje się w kompleksowej obsłudze działań rekrutacyjnych. Jako jeden z nielicznych podmiotów łączymy nowatorskie rozwiązania, będące przedmiotem badań ośrodków naukowych, a także współpracujemy z ośrodkami akademickimi, realizując zadania dla naszych partnerów.
Dla naszego klienta działającego w branży finansowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Opiekun Klienta (Opole)

Nasz Klient pośredniczy w doradztwie finansowym dla osób fizycznych i firm. Dzięki połączeniu doświadczenia i wiedzy naszych partnerów stworzyliśmy silną i dynamicznie rozwijającą się markę, której zadaniem jest podniesienie jakości świadczonych usług i wprowadzenie nowych standardów doradztwa kredytowego na Polskim rynku.

Opis stanowiska:
- obsługa klienta bezpośrednio w biurze,
- dobór szytych na miarę rozwiązań dopasowanych do klienta,
- realizacja założonych celów indywidualnych.

Wymagania

- łatwość w nawiązywaniu relacji,
- rozwinięte zdolności interpersonalne,
- chęć rozwijania się i doskonalenia własnych umiejętności,
- mocne zorientowanie na potrzeby klienta,
- entuzjazm i pozytywna energia,
- bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy

- pracę biurową w centrum miasta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00,
- gwarantowaną podstawę i system premiowy od początku współpracy,
- umowę o pracę (po okresie próbnym),
- pracę na bazie klientów zapewnionej przez firmę (pozyskiwaniem klientów zajmuje się dział marketingu),
- rzetelne wdrożenie w zakres obowiązków,
- wsparcie trenera oraz współpracowników,
- realne możliwości budowania ścieżki kariery,
- pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport).

Osoby, które przejdą pozytywnie rozmowę rekrutacyjną będą zaproszone na szkolenie wdrożeniowe, które odbędzie się w centrum szkoleniowym we Wrocławiu.

CV proszę wysłać formularzem zgłoszeniowym.

Ogłoszenie o pracę zostało pobrane z portalu 24opole.pl.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.