Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta

Katowice

, Omega Europejskie Centrum Rozwoju Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-03-29 20:15:26

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Katowice

Opis stanowiska

Omega Europejskie Centrum Rozwoju Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Obsługi Klienta w Katowicach.

Wymagania

- Studia wyższe min. licencjat;
- bardzo dobra obsługa komputera;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;

Oferujemy

- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;
- możliwość rozwoju w strukturze firmy;

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.