Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi Klienta - praca zdalna

Gdynia

, Personia
zakończona
Opublikowane 2016-03-31 18:30:31

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi Klienta - praca zdalna
Gdynia

Opis stanowiska

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są rekrutacje prowadzone dla naszych Klientów z różnych branż. Specjalizujemy się w procesach rekrutacyjnych, prowadzonych także w formie Direct&ExecutiveSearch. Ponadto szkolimy w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta, technik sprzedaży, rozwoju kompetencji menedżerskich i osobistych. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zdalnie
Nr ref.: 9/2016

Cel stanowiska: W związku z rozwojem nowej platformy oferującej usługi z zakresu e-marketingu poszukujemy zdolnej, komunikatywnej, bystrej i lubiącej wyzwania osoby do samodzielnej (zdalnej) obsługi Klienta międzynarodowego.

Zakres obowiązków:

• Profesjonalna obsługa Klientów oraz pozyskiwanie nowych, zarówno z Polski, jak i z zagranicy
• Odpowiadanie na zapytania ofertowe skierowane przez potencjalnych Klientów
• Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
• Promowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy
• Obsługa skrzynki mailowej, odbieranie telefonów (wyłączając cold calling)
• Prezentowanie dostępnych usług firmy oraz przygotowywanie ofert

Wymagania

• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Wiedza z zakresu programowania i grafiki na co najmniej podstawowym poziomie
• Znajomość lub zainteresowanie branżą IT
• Inicjatywa i samodzielność w działaniu
• Wysoka kultura osobista
• Samodyscyplina, dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków jako dodatkowy atut)

Oferujemy

• Kilkudniowe wdrożenie w Trójmieście, później pracę w trybie zdalnym
• Stabilne warunki zatrudnienia
• Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowo prowizję uzależnioną od osiągniętych wyników
• Dużą swobodę działania i możliwość wykazania się własną pomysłowością
• W tytule maila wraz z numerem referencyjnym napisz „Złoty Lew”
• Moc wyzwań i możliwość wykorzystania swoich talentów
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.