Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku OPERATIONS MANAGER (M/F

Szczecin

, HR Xperience GmbH
zakończona
Opublikowane 2016-04-28 10:57:32

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

OPERATIONS MANAGER (M/F
Szczecin

Opis stanowiska

HR XPERIENCE Group z siedzibą w Hoppegarten (Niemcy) i Szczecinie jest firmą oferującą szeroki wachlarz usług takich jak praca tymczasowa, outsourcing, dobór personalny, ekspansje na rynki zagraniczne jak i usługi w zakresie księgowości, rachunkowości i doradztwa prawnego.
Oferta, którą masz przed sobą łączy stabilną pracę w międzynarodowym środowisku i równocześnie zapewnia Ci atrakcyjne zarobki oraz daje realne szanse na rozwój w strukturach pracodawcy. Świetna atmosfera panująca w zespole, nowi znajomi i kontakty z native speaker’ami, to tylko część benefitów w nowej pracy. Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa? Aplikuj do nas!
OPERATIONS MANAGER (M/F)
Numer referencyjny: OPS-000-20160501-PL
Start: do uzgodnienia
Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:
• Operacyjne zarządzanie projektami oraz współtworzenie strategii rozwoju firmy w różnych lokalizacjach na terenie Niemiec
• Funkcja osoby kontaktowej zarówno dla klientów jak i pracowników
• Bieżąca analiza i optymalizacja procesów pracy
• Tworzenie raportów zawierających dane jak m.in. rotacja, utylizacja oraz kwota zachorowań planowanie oraz realizacja prognozy finansowej
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
• Obsługa oraz pielęgnowanie bazy danych z danymi osobowymi kandydatów
• Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników
• Ścisła współpraca z działem handlowym i personalnym

Wymagania

• Wykształcenie wyższe
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu grupą osób
• Znajomość niemieckiego prawa pracy (mile widziana)
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
• Płynna znajomość języka niemieckiego oraz znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
• Prawo jazdy kat. B
• Pełna dyspozycyjność oraz gotowość do częstych podróży służbowych
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pozytywnych relacji międzyludzkich
• Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań

Oferujemy

• Polską umowę o pracę
• Wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
• Telefon służbowy, laptop oraz samochód do wyjazdów służbowych
• Stabilną pracę w przyjaznym i profesjonalnym środowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.