Praca na stanowisku Pracownik helpdesku
Warszawa
, Eduline sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-05-02 23:07:42
Opublikowane 2016-05-02 23:07:42
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik helpdesku
Warszawa
Opis stanowiska
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta dotyczących działania systemu informatycznego oraz urządzeń peryferyjnych,• bezpośrednie i zdalne wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• udział we wdrażaniu systemów informatycznych – prowadzenie konsultacji i szkoleń merytorycznych u klienta,
• wsparcie klientów na etapie utrzymania systemu,
• przygotowywanie dokumentacji na potrzeby klienta – instrukcji/procedur,
• przygotowywanie oraz bieżące utrzymanie dokumentacji wewnętrznej.
Wymagania
• wykształcenie wyższe,• doświadczenie we wsparciu użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania,
• doświadczenie w pracy z bezpośrednim kontaktem z klientami
• komunikatywność,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie, samodzielność,
• wysoka kultura osobista,
• nastawienie na długofalową współpracę
• dyspozycyjność.
Mile widziane:
• dobra znajomość systemu Windows Server 2008 i wyższe, IIS, Windows PowerShell, oraz umiejętność ich instalacji oraz konfiguracji,
• dobra znajomość HTMLa, CSS, XML,
• umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
• wykształcenie wyższe (lub ostatni rok studiów) z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką.
Oferujemy
• stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,• praca w zgranym zespole,
• rozwój zawodowy,
• wsparcie merytoryczne z możliwością poszerzania wiedzy, korzystania z doświadczenia zespołu,
• pracę na pełny etat.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.