Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Piaseczno
    (05-319)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Piaseczno

, Powszechny Zakład Odszkodowań
zakończona
Opublikowane 2016-05-02 23:17:06

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Piaseczno

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa klienta indywidualnego lub biznesowego (połączenia wychodzące),
sprzedaż oferty firmy,
obsługa aplikacji komputerowej (CRM).

Wymagania

Jesteś osobą sumienną i lubiącą wyzwania,
Dążysz do realizacji wytyczonych celów,
Umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem,
Jesteś otwarta/-y na nowe doświadczenia,
Cechuje Cię komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Wyróżnia Cię dobra dykcja oraz umiejętność słuchania,
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub w call center,
Wykształcenie minimum średnie (studenci mile widziani),
Jesteś dyspozycyjna/-y od pon do piątku,
Znajomość obsługi komputera nie jest Ci obca.

Oferujemy

bardzo wysokie wynagrodzenie prowizyjne zależne od efektów pracy (brak podstawy!),
umowę – zlecenie,
elastyczny czas pracy (zmiany),
współudział w tworzeniu i realizacji misji i strategii firmy w dynamicznie rozwijającej się branży,
jasno określoną ścieżkę kariery,
bilet miesięczny/kwartalny dwustrefowy MPK,
lub
koszty paliwa na dojazdy do biura i z powrotem,
codziennie świeże owoce i kanapki w biurze,
miłą, pozbawioną stresu atmosferę pracy,
kompletnie wyposażone stanowisko pracy (komputer, słuchawki, bazy danych, system CRM).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.