Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka Zarządu/Recepcjonistka z angielskim

Warszawa

, GRES
zakończona
Opublikowane 2016-05-09 11:56:41

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka Zarządu/Recepcjonistka z angielskim
Warszawa

Opis stanowiska

 Dbałość o obieg informacji oraz korespondencji;
 Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych;
 Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach – tłumaczenia pol-ang, synchronizacja kalendarza;
 Tworzenie prezentacji biznesowych;
Obowiązki administracyjne:
 Tworzenie i archiwizacja dokumentów;
 Zapobieganie sytuacjom kryzysowym;
 Stała współpraca z usługodawcami;
 Monitorowanie płatności i stanu kasy

Wymagania

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży nieruchomości lub kancelarii prawnej
- biegła znajomość jęz. angielskiego – warunek konieczny!
- świetna organizacja pracy
- odporność na stres

Oferujemy

Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę cywilnoprawną z wysokim wynagrodzeniem (do negocjacji).
Praca w biurze przy pl. Unii Lubelskiej od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.