Praca na stanowisku Asystentka Zarządu/Recepcjonistka z angielskim
Warszawa
, GRESzakończona
Opublikowane 2016-05-09 11:56:41
Opublikowane 2016-05-09 11:56:41
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystentka Zarządu/Recepcjonistka z angielskim
Warszawa
Opis stanowiska
Dbałość o obieg informacji oraz korespondencji; Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych;
Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach – tłumaczenia pol-ang, synchronizacja kalendarza;
Tworzenie prezentacji biznesowych;
Obowiązki administracyjne:
Tworzenie i archiwizacja dokumentów;
Zapobieganie sytuacjom kryzysowym;
Stała współpraca z usługodawcami;
Monitorowanie płatności i stanu kasy
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży nieruchomości lub kancelarii prawnej- biegła znajomość jęz. angielskiego – warunek konieczny!
- świetna organizacja pracy
- odporność na stres
Oferujemy
Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę cywilnoprawną z wysokim wynagrodzeniem (do negocjacji).Praca w biurze przy pl. Unii Lubelskiej od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.