Praca na stanowisku KOORDYNATOR DS. USŁUG
Katowice
, "INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄzakończona
Opublikowane 2015-05-17 16:38:04
Opublikowane 2015-05-17 16:38:04
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
KOORDYNATOR DS. USŁUG
Katowice
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:- Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów w podległym rejonie. Organizacja i koordynacja pracy pracowników ochrony i usług różnych. Reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami. Praca na terenie woj. śląskiego i woj. opolskiego.
Wymagania
Wykształcenie:średnie ogólnokształcące
Umiejętności i uprawnienia:
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność
Systematyczność
Samodzielność
Dyspozycyjność
Staż pracy ogółem:
lata: 3
Inne wymagania:
Mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne. Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Własny samochód. Wpis na listę KWALIFIKOWANYCH PRACOWNIKÓW OCHRONY. Organizacja czasu pracy. Wysoka motywacja. Znajomość obsługi komputera. Umiejętność pozytywnego oddziaływania na współpracowników. Realizowanie wyznaczonych zadań.
Oferujemy
- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto.- Pracę na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. - Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
CV proszę wysyłać przez formularz zgłoszeniowy.
Ogłoszenie o pracę zostało pobrane z portalu oferty.praca.gov.pl.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.