Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KOORDYNATOR DS. USŁUG

Katowice

, "INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
zakończona
Opublikowane 2015-05-17 16:38:04

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KOORDYNATOR DS. USŁUG
Katowice

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

- Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów w podległym rejonie. Organizacja i koordynacja pracy pracowników ochrony i usług różnych. Reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami. Praca na terenie woj. śląskiego i woj. opolskiego.

Wymagania

Wykształcenie:

średnie ogólnokształcące

Umiejętności i uprawnienia:

Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność
Systematyczność
Samodzielność
Dyspozycyjność

Staż pracy ogółem:

lata: 3

Inne wymagania:

Mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne. Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Własny samochód. Wpis na listę KWALIFIKOWANYCH PRACOWNIKÓW OCHRONY. Organizacja czasu pracy. Wysoka motywacja. Znajomość obsługi komputera. Umiejętność pozytywnego oddziaływania na współpracowników. Realizowanie wyznaczonych zadań.

Oferujemy

- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto.
- Pracę na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. - Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

CV proszę wysyłać przez formularz zgłoszeniowy.

Ogłoszenie o pracę zostało pobrane z portalu oferty.praca.gov.pl.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.