Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Mikołajów
    (28-221)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalistę ds. PR i social media zatrudnię

Mikołajów

, Agencja Artystyczno-Wydawnicza MaxFloRec
zakończona
Opublikowane 2016-05-12 12:16:14

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalistę ds. PR i social media zatrudnię
Mikołajów

Opis stanowiska

Agencja Artystyczno-Wydawnicza MaxFloRec z siedzibą w Mikołowie poszukuje do współpracy SPECJALISTY DS. PR I SOCIAL MEDIA

Zakres obowiązków:
- aktywne prowadzenie profili agencji w serwisach społecznościowych;
- utworzenie i prowadzenie nowych profili firmy w social mediach;
- prowadzenie oficjalnej strony internetowej wydawnictwa;
- opracowywanie propozycji oraz realizacja strategii i planów marketingowych;
- monitorowanie skuteczności i efektywności prowadzonych działań;
- współpraca z kontrahentami;
- udział w wydarzeniach branżowych;
- wsparcie działu sprzedaży od strony marketingowej;
- pozostałe działania z zakresu kreowania spójnego i korzystnego wizerunku firmy.

Wymagania

- doświadczenia na podobnym stanowisku;
- bardzo wysokiej kreatywności, komunikatywności i zaangażowania;
- zainteresowania zagadnieniami z zakresu marketingu, social media oraz PR;
- dobrej organizacji czasu pracy (umiejętności zarządzania kilkoma projektami jednocześnie);
- wykształcenia min średniego, posługiwania się poprawną polszczyzną i „lekkiego pióra”.

Mile widziane będą:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna) lub osoby w trakcie studiów w trybie niestacjonarnym;
- dobra znajomość j. angielskiego;
- podstawowa znajomość programów graficznych i do obróbki video;
- znajomość języka HTML i umiejętność tworzenia aplikacji dla social media;
- umiejętność pracy z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, np. Google Analytics.

Oferujemy

- zatrudnienie na stałe po upływie trwającego ok. 3 mies. okresu próbnego;
- pracę w młodym zespole, w bardzo przyjemnej atmosferze i w elastycznych godzinach;
- opiekę i wsparcie merytoryczne w zakresie określonych działań;
- możliwość zdobycia cennej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z pracą w dynamicznie rozwijającej się branży.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.