Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Białystok
    (15-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta

Białystok

, Koba sp z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-05-13 09:13:12

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefoniczny Doradca Klienta
Białystok

Opis stanowiska

KOBA to firma z wizją, którą tworzy zespół doświadczonych ekspertów mających na swoich zawodowych kontach wiele zrealizowanych projektów. Naszym celem jest dostarczanie zaawansowanej technologii teleinformatycznej oraz profesjonalnych usług telekomunikacyjnych dedykowanych zarówno przedsiębiorstwom jak i Klientom Indywidualnym.
Prężny rozwój oraz elastyczna struktura firmy stawia przed nami wiele wyzwań jednocześnie zapewniając unikalne warunki do rozwoju osobistego oraz realizacji ambicji zawodowych. Kierując się filozofią KAIZEN dążymy do ciągłego podnoszenia jakości naszych usług oraz procesów biznesowych dając każdemu pracownikowi szansę na realizację swoich pomysłów.

Jeżeli chcesz pracować w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży, interesuje Cię rozwój i praca, w której każdy dzień niesie nowe wyzwania.
Jeśli Twoją pasją są nowoczesne technologie, masz dużo entuzjazmu, szukasz ciekawych wyzwań zawodowych i chcesz budować swoją przyszłość wspólnie z Nami – dołącz do Naszego zespołu.

W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko :

Telefoniczny Doradca Klienta

Do obowiązków Konsultanta należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klientów (realizacja rozmów przychodzących i wychodzących)
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych
- obsługa korespondencji e-mail

Wymagania

- doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaży bezpośredniej,
- poprawna dykcja i wysoka kultura wypowiedzi,
- umiejętność efektywnej pracy w sytuacji presji czasu i stresu,
- nastawienie na realizacje celów i konsekwencja działania,
- zaangażowanie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- znajomość obsługi komputera, programu Word, Excel,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy

- możliwość wieloletniej współpracy w dynamicznej i rozwijającej się firmie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w sektorze sprzedaży usług
telekomunikacyjnych,
- rozwój umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych oraz interpersonalnych
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.