Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik Sekretariatu / Sekretarka

Szczecin

, LSJ HR Group
zakończona
Opublikowane 2016-05-23 09:59:46

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Szczecin

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Sekretarka
Lokalizacja: Szczecin

OPIS STANOWISKA:

• Kompleksowa obsługa sekretariatu
• Odpowiedzialność za obieg korespondencji w firmie
• Tworzenie prostych dokumentów
• Dbanie o pozytywny wizerunku przedsiębiorstwa
• Obsługa urządzeń biurowych
• Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura

Wymagania

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych (np. skaner, ksero)
• Umiejętność organizacji pracy własnej
• Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista
• Energia i zapał do działania
• Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• pracę w dynamicznym środowisku, pełną wyzwań i interesujących zadań
• możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.