Praca na stanowisku Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Szczecin
, LSJ HR Groupzakończona
Opublikowane 2016-05-23 09:59:46
Opublikowane 2016-05-23 09:59:46
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Szczecin
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:Sekretarka
Lokalizacja: Szczecin
OPIS STANOWISKA:
• Kompleksowa obsługa sekretariatu
• Odpowiedzialność za obieg korespondencji w firmie
• Tworzenie prostych dokumentów
• Dbanie o pozytywny wizerunku przedsiębiorstwa
• Obsługa urządzeń biurowych
• Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura
Wymagania
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku• Dobra znajomość języka angielskiego
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych (np. skaner, ksero)
• Umiejętność organizacji pracy własnej
• Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista
• Energia i zapał do działania
• Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• pracę w dynamicznym środowisku, pełną wyzwań i interesujących zadań
• możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.