Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Działu Supportu

Warszawa

, TeamQuest Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-05-24 11:32:37

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Działu Supportu
Warszawa

Opis stanowiska

* koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
* nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi po-sprzedażowej
* zarządzanie podległym zespołem pracowników
* monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia
* zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
* zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
* raportowanie działań Supportu

Wymagania

* doświadczenie w zarządzaniu zespołem telesprzedaży / obsługi klienta
* dobra znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
* dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
* umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym

Oferujemy

* atrakcyjne warunki zatrudnienia
* interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
* ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
* możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.