Praca na stanowisku Kierownik Działu Supportu
Warszawa
, TeamQuest Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2016-05-24 11:32:37
Opublikowane 2016-05-24 11:32:37
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Kierownik Działu Supportu
Warszawa
Opis stanowiska
* koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu* nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi po-sprzedażowej
* zarządzanie podległym zespołem pracowników
* monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia
* zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
* zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
* raportowanie działań Supportu
Wymagania
* doświadczenie w zarządzaniu zespołem telesprzedaży / obsługi klienta* dobra znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
* dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
* umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym
Oferujemy
* atrakcyjne warunki zatrudnienia* interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
* ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
* możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.