Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Bielsko-Biała
    (43-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Rozliczeń PFRON

Bielsko-Biała

, Higiena System Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2016-05-27 11:26:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Rozliczeń PFRON
Bielsko-Biała

Opis stanowiska

Higiena System Sp. z o.o.
Jesteśmy ogólnopolską firmą działającą na rynku od 1995 roku. Systematycznie od roku 2000 wzmacniamy swoją pozycję w segmencie usług dedykowanych dla przemysłu, zarówno w kwestii stałych, jak
i specjalistycznych usług porządkowych. To co nas wyróżnia to kompleksowość świadczonych usług oraz wysoki standard wykonywanych zleceń, poparty licznymi referencjami. Nasza siła to wykwalifikowany personel, nowoczesny park maszynowy oraz bardzo dobre przygotowanie logistyczne do obsługi obiektów na terenie całego kraju.

Opis stanowiska:
• Rozliczanie deklaracji PFRON (Wn-D INF-1, INF2);
• Sporządzanie niezbędnych zestawień związanych z rozliczeniem delacji PFRON;
• Analiza dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
• Rekrutacja osób niepełnosprawnych;
• Prowadzenie/Kontrola ewidencji czasu pracy pracowników niepełnosprawnych;
• Sporządzanie list płac dla pracowników;
• Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
• Komplementacja dokumentów osobowych oraz aktualizacja teczek osobowych pracowników;
• Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach zgodnie;
• Przygotowywanie raportów zgodnie z określonymi założeniami;
• Kontakt z instytucjami zewnętrznymi tj.: ZUS, US,PFRON;
• Nastawienie na współpracę w zespole;
• Wspieranie pracowników poprzez dzielenie się wiedzą i umiejętnościami;

Wymagania

• Znajomość zagadnień i regulacji kadrowo-płacowych poparta doświadczeniem zawodowym min 3 lata;
• Znajomość przepisów regulujących zagadnienia dotyczące zatrudniania osób niepełnosprawnych: Ustawa o rehabilitacji i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
• Znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook);
• Nastawienie na współpracę oraz umiejętność planowania pracy własnej;
• Umiejętność realizacji zadań pod presją czasu;
• Rzetelna realizacja powierzonych zadań;
• Umiejętność pracy zgodnie z obowiązującymi standardami wewnętrznymi spółki;
• Co najmniej trzy letnie doświadczenie w przy rozliczaniu dofinansowań PFRON
• Doświadczenie i znajomość programów kadrowo-płacowych mile widziana znajomość programu enova;
• Mile widziana osoba ze stopniem niepełnosprawności;

Oferujemy

• Stałe poszerzanie kwalifikacji zawodowych;
• Pracę pełną wyzwań w przyjaznej atmosferze;
• Umowę o pracę na pełen etat;
• Niezbędne narzędzi pracy;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.