Praca na stanowisku Supreme Service Specialist - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kołobrzeg
, Coffeedesk.plzakończona
Opublikowane 2016-06-27 21:07:27
Opublikowane 2016-06-27 21:07:27
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Supreme Service Specialist - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kołobrzeg
Opis stanowiska
Firma All Good Sp. z o.o. właściciel Coffeedesk.pl, sklepu internetowego z największym wyborem kawy i akcesoriów do parzenia w Polsce, poszukuje osoby na stanowisko Supreme Service Specialist.Uwaga uwaga, szukamy człowieka do obsługi klienta indywidualnego! Potrzebne wsparcie dokumentowe i systemowe do Supreme Service.
Zadania:
• Aktywna obsługa klienta indywidualnego – przez telefon, maila i czat
• Nadzór nad realizacją zamówień b2c
• Rozliczanie faktur, wystawianie korekt i wszelakich dokumentów magazynowych i firmowych.
• Ogarnianie systemu zamówień i płatności
• Ścisła współpraca z magazynem i działem logistyki
• Ścisła współpraca z pozostałymi specjalistami Supreme Service
Wymagania
Firma All Good Sp. z o.o. właściciel Coffeedesk.pl, sklepu internetowego z największym wyborem kawy i akcesoriów do parzenia w Polsce, poszukuje osoby na stanowisko Supreme Service Specialist.Uwaga uwaga, szukamy człowieka do obsługi klienta indywidualnego! Potrzebne wsparcie dokumentowe i systemowe do Supreme Service.
Zadania:
• Aktywna obsługa klienta indywidualnego – przez telefon, maila i czat
• Nadzór nad realizacją zamówień b2c
• Rozliczanie faktur, wystawianie korekt i wszelakich dokumentów magazynowych i firmowych.
• Ogarnianie systemu zamówień i płatności
• Ścisła współpraca z magazynem i działem logistyki
• Ścisła współpraca z pozostałymi specjalistami Supreme Service
Oferujemy
• Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie• Pracę w fajnym, młodym zespole
• Narzędzia do pracy
• Biurko do samodzielnego montażu
• Wsparcie współpracowników
• Duuużo dobrej kawy i herbaty
• Szkolenie produktowe
• Same dobre perspektywy na przyszłość
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.