Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/-tka Zarządu

Gliwice

, Kancelaria Prawna eMediator Legal
zakończona
Opublikowane 2016-07-04 10:54:43

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/-tka Zarządu
Gliwice

Opis stanowiska

Kancelaria Prawna eMediator Legal z siedzibą w Gliwicach świadczy kompleksowe usługi z zakresu m.in. prawa cywilnego, gospodarczego, bankowego i finansowego, a także prawa administracyjnego. Zasięgiem działalności obejmujemy całą Polskę. Współpracujemy z kancelariami zagranicznymi, między innymi: Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-tki Zarządu. Jeśli wzajemny szacunek, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość i chęć rozwoju są dla Ciebie priorytetem, to nasza oferta pracy jest idealna właśnie dla Ciebie.

Opis stanowiska:
1. Prace administracyjno-biurowe:
- umawianie i koordynowanie spotkań Prezesa z klientami,
- przygotowywanie raportów o wybranych branżach i produktach,
- analiza branż związanych z działalnością firmy,
- przygotowywanie raportów oraz statystyk,
- organizacja wyjazdów służbowych,

Wymagania

2. Udział w spotkaniach biznesowych:
- wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- reprezentowanie firmy w kontaktach z kontrahentami,
- wyjścia służbowe (między innymi do: urzędów, kancelarii notarialnych, instytucji finansowych itp.)

3. Wsparcie Prezesa Zarządu w bieżących działaniach firmy oraz w sprawach dotyczących życia codziennego.

Oferujemy

- umiejętność obsługi programów Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kategorii „B” oraz własny samochód,
- umiejętność skutecznego zarządzania czasem,
- wysoka kultura osobista,
- otwartość w komunikacji,
- umiejętność pracy nad wieloma zadaniami – podzielność uwagi,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wykształcenie minimum średnie,
- dyspozycyjność.

Zapewniamy:
- wynagrodzenie zawsze płacone na czas,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dużą samodzielność działania,
- dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (Karta fit profit).


“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016r. , poz. 922 ze zm.).”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.