Praca na stanowisku Konsultant ds. telefonicznej obsługi klientów firmy ubezpieczeniowej
Rzeszów
, ContactPointzakończona
Opublikowane 2015-05-18 13:36:54
Opublikowane 2015-05-18 13:36:54
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klientów firmy ubezpieczeniowej
Rzeszów
Opis stanowiska
ContactPoint, jako Grupa Kapitałowa spółek w branży Call Center/ Contact Center, obecnie poszukuje:Konsultantów ds. telefonicznej obsługi Klientów firmy ubezpieczeniowej
Do osób zatrudnionych na tym stanowisku będzie należała:
Telefoniczna rejestracja szkód i świadczeń
Telefoniczna obsługa zgłoszonych wniosków
Merytoryczne wsparcie Klientów
(odbieranie połączeń przychodzących)
Wymagania
Łatwość nawiązywania kontaktów z klientamiZaangażowania i chęci do nauki
Bardzo dobrej dykcji i swobody w obsłudze komputera
Oferujemy
Gwarantowaną stawkę godzinowąSystemy motywacyjne
System profesjonalnych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
Elastyczny grafik
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia kwalifikacji
Współpraca w oparciu o umowę zlecenia
Osoby spełniające wymagania i zainteresowane pracą prosimy o wysyłanie CV na adres e-mail, w tytule wiadomości prosimy wpisać: INFOLINIA
Prosimy o dopisanie na swojej ofercie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. Nr 133 poz. 883”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.