Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Radzymin
    (05-250)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta

Radzymin

, Crédit Agricole
zakończona
Opublikowane 2016-07-06 22:55:18

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta
Radzymin

Opis stanowiska

Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Doradca Klienta

Lokalizacja: . Ząbki, Wysokie Mazowieckie, Radzymin
Jednostka organizacyjna: Placówka CA EXPRESS

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Realizacja indywidualnych celów biznesowych poprzez:
• zarządzanie przypisanym portfelem Klientów i jego systematyczny rozwój
• profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej
• inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami

Wymagania

OCZEKIWANY PROFIL

• min. rok doświadczenia na stanowisku sprzedażowym w placówce bankowej
• doświadczenie w zarządzaniu portfelem i pozyskiwaniu Klientów
• skuteczność w działaniu poparta sukcesami sprzedażowymi
• dobra znajomość produktów bankowości detalicznej oraz rynku finansowego
• nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
• orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
• rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
• efektywna organizacja pracy, systematyczność w działaniu
• dobra znajomość produktów bankowości detalicznej oraz rynku finansowego
• nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
• orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
• rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
• efektywna organizacja pracy, systematyczność w działaniu

Oferujemy

• umowę o pracę
• system premiowy zależny od wyników pracy
• pakiet szkoleń i coachingów
• możliwość awansu i rozwoju, jasno określoną ścieżkę kariery
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.