Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Kostrzyn
    (26-811)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Stażysta w Dziale Obsługi Klienta

Kostrzyn

, Colian Logistic
zakończona
Opublikowane 2016-07-06 23:00:49

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Stażysta w Dziale Obsługi Klienta
Kostrzyn

Opis stanowiska

Colian Logistic to dynamicznie rozwijająca się firma wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Colian SA. Spółka Colian Logistic zajmuje się prowadzeniem kompleksowej logistyki dla marek: Solidarność, Goplana, Grześki, Jutrzenka, Appetita, Hellena a także klientów zewnętrznych z różnych branż.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Stażysta w Dziale Obsługi Klienta

Miejsce stażu: Kostrzyn

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wspierała pracowników działu w:

• przyjmowaniu i realizowaniu zamówień klientów spółki,
• monitorowaniu i kontrolowaniu procesu realizacji zamówień,
• udzielaniu informacji klientom,
• obsłudze reklamacji,
• administrowaniu dokumentacją zleceń,
• rozliczaniu promocji sprzedażowych,
• współpracy z innymi działami takimi jak: dział sprzedaży, magazyn, transport, Trade Marketing itp.

Wymagania

• Wykształcenia minimum średniego/ technicznego,(mile widziane profile logistyczne),
• Znajomości programu Excel (mile widziana),
• Samodzielności w rozwiązywaniu problemów,
• Dobrej organizacji pracy,
• Nastawienia na rozwój, zaangażowania,
• Komunikatywności,
• Radzenia sobie z pracą w warunkach stresu.

Oferujemy

• Odbycia płatnego stażu w prężnie rozwijającej się firmie,
• Zdobywania doświadczenia i wiedzy dotyczącej pracy działu obsługi klienta,
• Podejmowania wielu wyzwań i sprawdzenia się w pracy w strukturach dużej firmy,
• Działania w kompetentnym i otwartym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.