Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Poznań
    (60-942)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Junior Key Account Manager

Poznań

, Agencja Pracy Headhunters
zakończona
Opublikowane 2016-07-20 21:41:34

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Junior Key Account Manager
Poznań

Opis stanowiska

Headhunters Agencja Pracy to polska firma świadcząca usługi w zakresie konsultingu personalnego na rynku krajowym i zagranicznym. Headhunters figuruje w rejestrze agencji zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 10079.

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior Key Account Manager

Zakres obowiązków:
• Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
• Aktywne poszukiwanie nowych Klientów
• Kontakt i opieka nad powierzonymi Klientami
• Budowa długofalowych relacji biznesowych z Klientami
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
• Bieżące raportowanie

Wymagania

• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie w relacjach B2B branża techniczna
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
• Determinacja w działaniu, zapał do pracy, odporność na stres i orientacja na wynik
• Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami
• Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętność obsługi komputera
• Umiejętności analityczne
• Prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:
• Doświadczenie w pracy z firmami zajmującymi się sprzedażą regałów magazynowych, wózków magazynowych, artykułów utrzymania ruchu.
• Doświadczenie w budowaniu swojego portfolio klientów od podstaw.

Oferujemy

• Stanowisko o szerokim zakresie działania w stabilnej firmie
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Narzędzia niezbędne do pracy
• Umowę o pracę
• Pakiet socjalny
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.