Praca na stanowisku KONSULTANT/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA LINII LOTNICZYCH RYANAIR (JEZYK NIEMIECKI)
Warszawa
, DataContact Center Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2015-05-19 17:15:54
Opublikowane 2015-05-19 17:15:54
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
KONSULTANT/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA LINII LOTNICZYCH RYANAIR (JEZYK NIEMIECKI)
Warszawa
Opis stanowiska
Obowiązki: obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia), obsługa Klientów za pośrednictwem czatu, udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów, udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych.Wymagania
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, dobra znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dyspozycyjność do pracy w tygodniu w godzinach 07:00-21:00 w weekendy 09:00-18:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli), wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne, nienaganna dykcja.Oferujemy
Stabilne warunki wynagrodzenia (16 zł brutto/h), pakiet profesjonalnych szkoleń, pracę w firmie, w której liczą się przede wszystkim ludzie, realne szanse na awans w strukturach firmy.CV proszę wysyłać przez formularz zgłoszeniowy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.