Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KONSULTANT/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA LINII LOTNICZYCH RYANAIR (JEZYK NIEMIECKI)

Warszawa

, DataContact Center Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-05-19 17:15:54

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KONSULTANT/-KA DS. OBSŁUGI KLIENTA LINII LOTNICZYCH RYANAIR (JEZYK NIEMIECKI)
Warszawa

Opis stanowiska

Obowiązki: obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia), obsługa Klientów za pośrednictwem czatu, udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów, udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych.

Wymagania

Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, dobra znajomość języka polskiego, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dyspozycyjność do pracy w tygodniu w godzinach 07:00-21:00 w weekendy 09:00-18:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli), wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne, nienaganna dykcja.

Oferujemy

Stabilne warunki wynagrodzenia (16 zł brutto/h), pakiet profesjonalnych szkoleń, pracę w firmie, w której liczą się przede wszystkim ludzie, realne szanse na awans w strukturach firmy.

CV proszę wysyłać przez formularz zgłoszeniowy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.