Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Chojnice
    (89-600)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Sekretarka

Chojnice

, Regalux
zakończona
Opublikowane 2016-08-10 19:25:46

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Sekretarka
Chojnice

Opis stanowiska

Firma REGALUX, oferująca kompleksowe rozwiązania magazynowe i zajmująca się profesjonalnym projektowaniem przestrzeni magazynowej oraz sprzedażą regałów magazynowych i wózkow widłowych obecnie poszukuje osobę do pracy na stanowisko:

SEKRETARKA
miejsce pracy: Topole k/Chojnic

Opis stanowiska pracy:

obsługa centrali telefonicznej; odbieranie telefonów i przełączanie rozmów, udzielanie informacji oraz przekazywanie wiadomości do adresatów,
odbieranie, ewidencjonowanie i sortowanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej,
rezerwacja hoteli i biletów lotniczych,
pomoc w przygotowywaniu materiałów na spotkania (drukowanie, kserowanie, oprawa),
kontakt i stała współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów w firmie,
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy przy pierwszym kontakcie z Klientem,
przyjmowanie i obsługa gości,
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura (urządzenia biurowe, kontakt z informatykami, itp.)
inne prace biurowe zlecone przez przełożonych,

Wymagania

min. roczne doświadczenia na podobnym stanowisku,
dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
wysoka kultura osobista,
punktualność i odpowiedzialność,
umiejętność obsługi programów MS Office,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (centrala telefoniczna, fax, ksero),
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
podzielność uwagi; umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie,
umiejętność pracy pod kierownictwem innej osoby.

Oferujemy

atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kwalifikacji,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze,

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.