Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inżynieria / Technika / Jakość

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik logistyki

Szczecin

, LSJ HR Group
zakończona
Opublikowane 2016-08-11 10:04:27

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik logistyki
Szczecin

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, znanej na całym świecie firmy BOSCH prowadzimy obecnie proces rerkutacji do nowo otwieranej fabryki pod Goleniowem. Przedsięwzięcie to zakłada transfer całego zakładu produkcyjnego ze Szwajcarii i otwarcie polskiego wydziału produkcyjnego na powierzchni ponad 26.000 m2.
Poszukujemy osób gotowych na wyzwanie, chętnych aby tworzyć nową jakość i budować coś zupełnie od podstaw, między innymi na stanowisko :
KIEROWNIK LOGISTYKI (Green Field)
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za zarządzanie podległymi obszarami : logistyka wewnętrzna (magazyn, logistyka produkcji) logistyka zewnętrzna (obszar wysyłki i przyjęcia) oraz planowanie produkcji
• Zarządzanie podległym zespołem pracowników działu
• Planowanie i nadzór nad procesem przepływu materiału i informacji pomiędzy dostawcami i klientami
• Rozwój i wdrażanie strategii biznesowej ze szczególnym naciskiem na Supply Chain Management
• Inicjowanie i prowadzenie projektów usprawniających SCM, wdrażanie standaryzacji procesów - standardów osiągania satysfakcji klienta, optymalizacji kosztów, efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
• Wdrażanie systemu zarządzania kluczowymi danymi
• Zapewnienie terminowości produkcji, analiz zdolności produkcyjnej, odpowiedzialność za S&OP (planowanie sprzedaży i operacji)

Wymagania

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (lub o mniejszym zakresie obowiązków) w firmie o seryjnym profilu produkcji
• Wykształcenie wyższe preferowane logistyczne
• Doświadczenie w pracy jako kierownik – zarządzanie ludźmi
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
• Doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami zarządzania produkcją i logistyką (LEAN)
• Silne nastawienie na realizacje założonych celów, projektów, optymalizacje procesów
• Gotowość do wyjazdu do Szwajcarii (max 1 rok) w celu uczestnictwa w transferze wiedzy i procesów
• Otwartość, proaktywność, duża samodzielność i motywacja do działania
• Wizja i chęć do tworzenia czegoś od podstaw w oparciu o posiadane doświadczenia

Oferujemy

• Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia, wraz z pakietem soscjalnym
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość uczestnictwa w projekcie budowy od podstaw nowoczesnej fabryki - transfer linii i technologii (produkcja materiałów ściernych), szansa na zbudowanie zespołu, stworzenie struktur i strategii uruchomienia fabryki w Polsce
• Pierwszy okres zatrudnienia (do max. 12 miesięcy) związany będzie z pobytem w oddziale firmy BOSCH we Szwajcarii – codzienna współpraca z kierownictwem tamtejszego oddziału, poznanie procesów produkcyjnych, parku maszynowego, struktury i kultury organizacyjnej firmy, celów, założeń, planów inwestycyjnych itd.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.