Praca na stanowisku Obsługa Klienta
Rybnik
, Teletargetzakończona
Opublikowane 2016-08-17 23:23:14
Opublikowane 2016-08-17 23:23:14
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Obsługa Klienta
Rybnik
Opis stanowiska
TeleTarget jest Spółką specjalizującą się w projektowaniu i realizacji kampanii telemarketingowych. Wchodzimy w skład Grupy SARE S.A. lidera na rynku usług e-mail marketingu, wnosząc istotny wkład do szerokiej gamy usług marketingu cyfrowego Grupy.W związku z rozwojem spółki, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Rybnik (woj. śląskie)
Zadania:
• aktywna sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia w obszarze e-commerce
• realizacja planów sprzedażowych
• identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku
• budowanie relacji z pozyskanymi klientami
Wymagania
• doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub w telemarketingu• dobra organizacja pracy
• pewność siebie i swoboda wypowiedzi
• umiejętność budowania relacji biznesowych
• dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy
• samodzielną i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie• możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
• przyjazną atmosferę pracy
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• wynagrodzenie stałe + prowizja uzależniona od osiąganych efektów
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.