Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Rybnik
    (44-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Obsługa Klienta

Rybnik

, Teletarget
zakończona
Opublikowane 2016-08-17 23:23:14

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Obsługa Klienta
Rybnik

Opis stanowiska

TeleTarget jest Spółką specjalizującą się w projektowaniu i realizacji kampanii telemarketingowych. Wchodzimy w skład Grupy SARE S.A. lidera na rynku usług e-mail marketingu, wnosząc istotny wkład do szerokiej gamy usług marketingu cyfrowego Grupy.
W związku z rozwojem spółki, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
miejsce pracy: Rybnik (woj. śląskie)
Zadania:

• aktywna sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia w obszarze e-commerce
• realizacja planów sprzedażowych
• identyfikowanie możliwości rozwojowych rynku
• budowanie relacji z pozyskanymi klientami

Wymagania

• doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym lub w telemarketingu
• dobra organizacja pracy
• pewność siebie i swoboda wypowiedzi
• umiejętność budowania relacji biznesowych
• dobra znajomość obsługi komputera

Oferujemy

• samodzielną i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie
• możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
• przyjazną atmosferę pracy
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
• wynagrodzenie stałe + prowizja uzależniona od osiąganych efektów
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.