Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (41-208)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Call Center Agent - inf. przychodząca (Koncern Energetyczny)

zakończona
Opublikowane 2016-09-08 12:25:40

Opis działalności firmy

Gallup Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jest jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.  Jesteśmy wiodącym Call Center na rynku i jednym z najwększych pracodawców w województwie Śląskim.  

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Call Center Agent - inf. przychodząca (Koncern Energetyczny)
Sosnowiec

Opis stanowiska

  • W związku z otwarciem nowego projektu (infolinii) dla największego polskiego koncernu energetycznego poszukujemy kandydatów do pracy.

    Opis stanowiska:
  • udzielanie informacji przez telefon nt. dostępnych produktów i usług;
  • przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji;
  • realizacja założonych planów;
  • obsługa klientów na najwyższym poziomie;
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • komunikatywność;
  • nienaganna dykcja.

Oferujemy

  • płatne szkolenie wstępne;
  • elastyczny czas pracy;
  • uczciwą pensję.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.