Praca na stanowisku Project Manager - PV farm
Częstochowa
, ELQ S.A.Opublikowane 2019-11-05 09:52:36
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Project Manager - PV farm
ELQ Spółka Akcyjna to fuzja doświadczenia i nowoczesności
Ponad 40 lat z energetyką zawodową
Nikt Ci nie da tego co możemy dać Ci my!
Warunek jest jeden: MUSISZ BYĆ DOBRY / BARDZO DOBRY
ELQ Sp z o.o. (której właścicielem jest ELQ SA) powstała w 1976r. jako zaplecze techniczne Zakładów Energetycznych Okręgu Południowego. W wyniku restrukturyzacji krajowej energetyki, w latach osiemdziesiątych XX wieku, ELQ stało się Wydziałem Zakładu Energetycznego Częstochowa. Fakt ten zapoczątkował rozwój firmy w kierunku produkcji urządzeń rozdzielczych SN i nn oraz kontenerowych stacji transformatorowych. ELQ zajęło miejsce niekwestionowanego lidera na rynku krajowym. Zrealizowaliśmy także wiele projektów w zakresie zasilania oraz zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych dla obiektów handlowych wielkopowierzchniowych, zakładów przemysłowych, czy osiedli mieszkaniowych.
ELQ Spółka Akcyjna to firma z dużymi ambicjami.
Dziś oferta ELQ łączy w sobie trwałe, niezawodne rozwiązania technologiczne oraz elastyczne warunki współpracy z klientami krajowymi i zagranicznymi. Wyróżnia nas pionierskie zaawansowanie techniczne, najwyższa jakość produktów potwierdzona stosownymi certyfikatami, a także wyjątkowa elastyczność rozwiązań, szybkie terminy realizacji i dogodne warunki współpracy. Potrzeby rynku, oczekiwania klientów, wymagania energetyki zawodowej i ścisła współpraca z projektantami branżowymi to codzienność inżynierów z ELQ S.A., którzy na bazie opracowanych rozwiązań tworzą konfiguracje stacji transformatorowych o zróżnicowanych mocach, wyposażeniu, wymiarach, pozwalających na ich optymalną zabudowę nawet w trudnodostępnym terenie. Jesteśmy pewni, iż spółka ELQ S.A. jest w stanie zaspokoić wszystkie wymagania klientów zarówno reprezentujących sektor publiczny jak i prywatny.
Opis stanowiska:
- Przygotowanie do realizacji projektów farm fotowoltaicznych.
- Przygotowanie i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji projektu farmy fotowoltaicznej.
- Nadzór i monitoring prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Stałe nadzorowanie terminów, kosztów i jakości całego procesu decyzyjnego, zleceniodawców i zleceniobiorców.
- Nadzorowanie terminowej realizacji projektów.
- Analiza i zawieranie umów zabezpieczających prawa do terenu.
- Koordynację procesu projektowania pomiędzy właścicielami nieruchomości, urzędami gmin, powiatów i innymi uczestnikami postępowania administracyjnego.
- Analiza i uzgadnianie warunków przyłączenia instalacji do sieci z właściwym operatorem energetycznym.
- Koordynowanie zespołu podwykonawców i współpracowników
- Stałe raportowanie z wykonania poszczególnych etapów projektu.
- Ocena i tworzenie raportów Due Diligence istniejących projektów fotowoltaicznych
Wymagania
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w branży energii odnawialnej lub deweloperskiej.
- Znajomość regulacji prawnych i przepisów wykonawczych związanych z realizacją inwestycji.
- Uprawnienia do projektowania będą dodatkowym atutem.
- Znajomość MS Project mile widziane.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętność zarządzania projektem.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Samodzielność w działaniu.
Oferujemy
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakietmedyczny
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
- Ciekawą pracę w renomowanej, prężnie rozwijającej się firmie elektroenergetycznej
- Miejsce pracy w Częstochowie
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość pracy wśród najwyższej klasy fachowców w branży