Praca na stanowisku Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Sosnowiec
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2020-01-07 09:56:28
Opublikowane 2020-01-07 09:56:28
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Sosnowiec
Opis stanowiska
SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Miejscepracy: Sosnowiec
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
- Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
- Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
- Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
- Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację,
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta francuskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego, m.in. szkolenia wprowadzające – system SAP, procesy, procedury, produkty oraz inne sprzyjające doskonaleniu swoich umiejętności,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
- Elastyczny system czasu pracy i realną ścieżkę kariery.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.