Praca na stanowisku Manager Oddziału Księgowego
Warszawa
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2020-08-19 09:53:27
Opublikowane 2020-08-19 09:53:27
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Manager Oddziału Księgowego
Warszawa
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy świadczącej usługi w zakresie doradztwa podatkowego i prawnego, lidera na lokalnym rynku outsourcingu usług księgowych i audytu, mającej stabilną pozycję na rynku lokalnym i regionalnym, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager Oddziału Księgowego
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie Warszawskim oddziałem firmy działającej w obszarze outsourcingu usług księgowych i finansowych,
- Koordynowanie pracy 10-osobowego zespołu, w tym delegowanie zdań i nadzór na ich realizacją,
- Pełną obsługę rachunkowo-finansową wybranych Klientów,
- Pielęgnowanie długofalowych relacji z Klientami (średnie i duże spółki),
- Udział w uzgodnieniach warunków umów z Klientami oraz uzgodnieniach, w tym odpowiedzialność za politykę finansową oddziału i realizację budżetu,
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych,
- Stałe podnoszenie efektywności procesów poprzez usprawnienia i automatyzacje,
- Rozwijanie i wdrażanie nowych procedur w zakresie księgowości.
Wymagania
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego (Finanse, Rachunkowość lub pokrewne),
- Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym lub w firmie outsourcingowej na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego, księgowości i rachunkowości zarządczej,
- Kompetencji liderskich i umiejętności podejmowania decyzji,
- Asertywności, energii oraz zaangażowania,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz znajomości dowolnych programów finansowo-księgowych.
Oferujemy
- Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku, znajdującej się w czołówce firm outsourcingowych,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premii oraz dodatkowych benefitów (bony świąteczne, ZFŚS, wczasy pod gruszą, imprezy integracyjne i wiele innych),
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez bogaty system szkoleń oraz naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
- Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz dużą samodzielność i możliwość podejmowania decyzji.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.