Praca na stanowisku Key Account Manager
Mielec
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2020-10-27 11:45:22
Opublikowane 2020-10-27 11:45:22
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Key Account Manager
Mielec
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – producenta materiałów budowlanych, współpracującego z dystrybutorami w Polsce i Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Miejscepracy: okolice Mielca, woj. podkarpackie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju i zagranicą (Słowacja, Czechy, Węgry, Rumunia),
- Kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z Klientem po podpisanie kontraktu,
- Negocjowanie kontraktów handlowych,
- Uczestnictwo w biznesowych wyjazdach zagranicznych do klientów firmy,
- Ścisłą współpracę z kierownictwem i działami wewnętrznymi firmy.
Wymagania
- Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów budowlanych lub pokrewnych,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 – warunek konieczny,
- Doświadczenia w kontaktach handlowych z klientami anglojęzycznymi,
- Łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych,
- Gotowości do pracy w terenie i dyspozycyjności w zakresie zagranicznych wyjazdów służbowych,
- Postawy proaktywnej i nastawienia na realizację określonych celów sprzedażowych,
- Wysokich umiejętności interpersonalnych, komunikatywności isamodzielności w podejmowanych działaniach.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji od każdego pozyskanego kontraktu handlowego,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop),
- Szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji,
- Pracę w języku angielskim i możliwe zagraniczne wyjazdy handlowe,
- Przyjemną atmosferę pracy i elastyczną kulturę organizacyjną.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.