Praca na stanowisku Area Sales Manager Poland
Cała Polska
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2024-03-18 15:06:40
Opublikowane 2024-03-18 15:06:40
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Area Sales Manager Poland
Cała Polska
Opis stanowiska
Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:
Area Sales Manager Poland
Miejscepracy: cała Polska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
- Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
- Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
- Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
- Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
- Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
- Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
- Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
- Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.
Wymagania
- Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
- Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
- Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
- Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
- Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów.
- Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
- Szkolenia produktowe w Londynie,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.